بارسلونا

ساخت وبلاگ

این ملی پوش اسپانیایی که بسیاری او را یکی از بهترین های حال حاضر دنیا می دانند، به همراه مسی و رونالدو، یکی از نامزدهای کسب توپ طلای سال 2012 است؛ اما او خود را یک ستاره نمی داند.

Andrés Iniesta - Barcelona

آندری اینیستا، هافبک رئال مادرید، معتقد است در فوتبال مفهومی به نام کامل بودن فوتبالی وجود ندارد.

این ملی پوش اسپانیایی که بسیاری او را یکی از بهترین های حال حاضر دنیا می دانند، به همراه مسی و رونالدو، یکی از نامزدهای کسب توپ طلای سال 2012 است؛ اما او خود را یک ستاره نمی داند.

او در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:" چیزی به نام بازیکن کامل وجود ندارد. همه می توانند پیشرفت کنند و نمایش بهتری داشته باشند. من می توانم خودم را به عنوان بازیکنی که از فرآیند یادگیری لذت می برد و تلاش می کند تا هر سال بهتر شود، یاد می کنم.

کامل بودن وجود ندارد. بازیکنانی هستند که به این نقطه نزدیک می شوند اما کامل بودن تقریبا غیرممکن است. اگر چنین چیزی وجود داشت، تحولی در فوتبال رخ نمی داد.

فکر نمی کنم که یک ستاره هستم. من خودم را یک فوتبالیست می دانم که تلاش می کند با پیشرفت کردن، نمایش بهتری داشته باشد. این چیزی است که من در مورد خودم می دانم. این با اینکه بگوییم من خوب هستم یا من الان بد هستم، متفاوت است.

وقتی رشد می کنید، چیزهای جدیدی یاد می گیرید و این چیزی است که من را واقعا خوشحالی می کند که احساس می کنم هر سال پیشرفت کرده ام. امیدوارم این حس همیشه ادامه داشته باشد."

اینیستا در این فصل 18 بازی برای بارسا انجام داد و سه بار نیز گلزنی کرده است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : جمعه 01 دی 1391 ساعت: 18:10

مربی 44 ساله بارسا به دلیل عود کردن بیماری اش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

Tito Vilanova - FC Barcelona

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان وال د ابرون شهر بارسلونا خارج شد.

مربی 44 ساله بارسا به دلیل عود کردن بیماری اش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. عمل ویلانووا طبق برنامه انجام شد و اکنون با انتقال به بخش عادی، برای سه تا چهار روز در این بخش استراحت خواهد کرد.

ویلانووا برنامه شیمی درمانی اش را که حدود 6 هفته به طول خواهید انجامید، از چند روز دیگر آغاز خواهد کرد.

تا زمانی که تیتو بتواند بار دیگر به نیمکت بارسا برگردد، جوردی رورا، دستیار او، هدایت آبی و اناری ها را برعهده خواهد داشت.

ویلانووا در تابستان گذشته جانشین پپ گواردیولا در بارسا شد و در 16 هفته ابتدایی فصل جدید لالیگا، تیمش تنها 2 امتیاز از دست داد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 227 تاريخ : جمعه 01 دی 1391 ساعت: 18:11

هفته هفدهم رقابت های لالیگا امشب بابرگزاری دیدارهایی دنبال می شود.

Alex Song, David Villa y Lionel Messi, en el Barcelona-Zaragoza, por la Liga BBVA

هفته هفدهم رقابت های لالیگا از روز 5شنبه آغاز شد. امشب و فردا شب هم شاهد برگزاری سایر دیدارهای باقی مانده خواهیم بود.

در بازیهای 5شنبه شب رایووایه کانو موفق شد تا با نتیجه 0-3 از سد لوانته عبور کند. اسپانیول 0-2 دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد و رئال سوسیداد با نتیجه 1-2 از سد سویا عبور کرد.

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

اوضاع جدول

بارسلونا باکسب 46 امتیاز از 16 بازی اش تیم صدرنشین لالیگاست. اتلتیکومادرید و رئال مادرید هم هر دو با 16 بازی و کسب 37 و 33 امتیاز تیم های دوم و سوم هستند. مالاگا و بتیس هم هر دو با کسب 28 امتیاز از شانزده بازی شان در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته اند. تیم های لوانته، سوسیداد و رایو وایه کانو هر سه با بردهایی که پنجشنبه شب به دست آورده اند با 27، 25 و 25 امتیاز در رده های ششم تا هشتم جدول هستند و ختافه و وایادولید هر دو با 16 بازی و 24 و 22 امتیاز رده های نهم و دهم جدول را دراختیار دارند.

مایورکا و دپورتیوو هم با کسب 14 و 12 امتیاز در رده های نوزدهم و بیستم جدول تکیه زده اند.

بازیهای مهم هفته

در مهمترین بازیهای پیش رو اتلتیکومادرید میزبان سلتاویگو است. بارسلونا در خانه وایادولید به میدان می رود و مالاگا، یکی از قدرتهای این فصل لالیگا در خانه میزبان رئال مادرید خواهد بود. رئال بتیس و مایورکا هم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

برترین گلزنان

در جدول برترین گلزنان این فصل لالیگا، لیونل مسی با 25 گل که یکی از آنها را از روی نقطه پنالتی زده برترین گلزن کنونی لالیگاست. فالکائو با 17 گل (که 6تایش از روی نقطه پنالتی بوده) دوم است و کریس رونالدو با 14 گل که 4تایش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده در رده سوم است. آریتس آدوریس مهاجم بیلبائو با ده گل چهارم است و روبن کاسترو مهاجم بتیس با 9 گل در رده پنجم قرار گرفته

برنامه بازیهای این هفته بدین ترتیب است:

جمعه 21 دسامبر (1 دی)

والنسیا- ختافه (ساعت 22.30)

اتلتیکو مادرید- سلتا ویگو (ساعت 0.30 بامداد)

شنبه 22 دسامبر (2 دی)

رئال بتیس- مایورکا (ساعت 18.30)

وایادولید- بارسلونا (ساعت 20.30)

مالاگا - رئال مادرید (ساعت 22.30)

اوساسونا- گرانادا (ساعت 22.30)

اتلتیک بیلبائو- رئال ساراگوسا (ساعت 0.30 بامداد)

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : جمعه 01 دی 1391 ساعت: 18:12

ویلانووا به دلیل عود کردن بیماری سرطانش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت ودر 6 هفته آینده نیز تحت شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار خواهد گرفت.

Carles Puyol, Tito Vilanova - FC Barcelona

کارلس پویول، کاپیتان بارسا، تایید کرد که بیماری تیتو ویلانووا، سرمربی این تیم، ضربه بزرگی به آبی و اناری هاست اما امیدوار است بهبودی اریک آبیدال، الگویی برای سرمربی تیمش باشد.

ویلانووا به دلیل عود کردن بیماری سرطانش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت ودر 6 هفته آینده نیز تحت شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار خواهد گرفت.

پویول در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این یک ضربه واقعی بود؛ یک مشت توی صورت. اما ما باید خودمان را سرپا نگه داریم و به مبارزه ادامه بدهیم. این کاری است که این باشگاه همیشه انجام داد و اکنون باید بار دیگر همین کار را به بکنیم.

تیم اکنون بیش از قبل متحد و خوش بین است. ما روز گذشته با تیتو صحبت کردیم و این به ما شجاعت داد. ما مطلع شدیم که همه چیز خوب پیش رفت.

آبیدال یک الگو برای ویلانووا و همه ماست. او به ما نشان داد که اگر بجنگید، می توانید پیروز شوید و در بالاترین سطح به رقابت بپردازید.

همه بازیکنان تیم مسئولیت پذیر هستند. ما مثل همیشه با جدیت تمرین خواهیم کرد و منتظر بازگشت او می مانیم. بهترین راه برای کمک به او، ادامه این روند و پیروزی در دیدارهای آینده است."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 233 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 9:12

*خاویر ساویولا: همه ما پشت تو هستیم تیت. تو انسان خیلی محبوبی در دنیای فوتبال هستی و می توانی از سد این لحظات سخت عبور کنی؛ چه تو و چه خانواده ات.

Tito Vilanova

عصر روز 4شنبه و بعد از انتشار خبر عود کردن مجدد بیماری تیتو ویلانووا بود که فوتبالی های سرتاسر دنیا با انتشار پیغام هایی روحیه بخش با سرمربی جوان بارسا ابراز همدردی کرده و به او روحیه دادند؛ از رئیس و بازیکنان باشگاه بارسلونا گرفته تا رئیس و ستاره های رئال مادرید و فوتبالیست ها و ورزشکاران سرتاسر دنیا.

بعد از آن هم آدریا ویلانووا، فرزند تیتو، با انتشار پیغامی درتوئیتر از همه کسانی که برای پدرش آرزوی بهبود کردند تشکر نمود. شاید برایتان جالب باشد تا پیغام هایی جدیدی که برای تیتو ارسال شده را مرور کنید

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX


* رونالدو لوئیس نازاریو:تیتو تو در این بازی که مجبور به بازی در آن شده ای برنده خواهی شد. برایت آرزو می کنم که در مسیری که هزاران هزار انسان آن را طی کرده اند، موفق باشی . همه ما کنارت هستیم تیتو

*خاویر ساویولا: همه ما پشت تو هستیم تیت. تو انسان خیلی محبوبی در دنیای فوتبال هستی و می توانی از سد این لحظات سخت عبور کنی؛ چه تو و چه خانواده ات.

*رافا نادال: همه قدرت و حمایتم را به تیتو ویلانووا هدیه می کنم. همه ما درکنارت هستیم تا بتوانی از این گام جدید موفق عبور کنی. قوی باش تیتو

*داوید فرر: خبر ناراحت کننده ای درمورد تیتو ویلانووا شنیدم. روحیه زیادی برای او و خانواده اش آرزومندم. قوی باش تیتو

* گوتی: از اینجا تمام حمایتم را برای تیتو ارسال می کنم؛ چون انسان ها و سلامتشان فراتر از همه چیز هستند . قوی باش

* باشگاه رایو وایه کانو: از باشگاه رایو وایه کانو تمام حمایتمان و بهترین آرزو ها را برای بهبود سرمربی بارسلونا، تیتو ویلانووا ارسال می کنیم

*باشگاه رئال بتیس: باشگاه رئال بتیس و تمام اعضایش حمایت تمام و کمال خود را از تیتو ویلانووا،سرمربی بارسا ابراز می کند؛ قوی باش تیتو

*په په مل (سرمربی رئال بتیس): تمام حمایت و محبت من برای یک جنگجو؛ همه چیز خوب خواهد شد. قوی باش تیتو

*فرناندو تورس: هیچ کسی کوچکترین شکی ندارد که تو با یک لبخندی بهتر از قبل باز خواهی گشت. منتظرت خواهیم ماند. تو دراین بازی پیروز خواهی شد.

*خورخه لورنسو: قوی باش تیتو

*الکسیس اسپارگارو: بیچاره تیتو؛ سرطان لعنتی. برایت کلی انرژی آرزو می کنم که بتوانی رو به جلو حرکت کنی.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 185 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 15:30

مدافع جوان باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از شکیرا و فرزندی که در راه دارد صحبت کرده است.

Amador Beabeu- Gerard pique- 25th year membership of Pique in Barcelona

جرارد پیکه، مدافع جوان دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا و شکیرا خواننده سرشناس کلمبیای درانتظار تولد نخستین فرزندشان هستند. پیکه در گفتگویی با رسانه های رسمی یوفا نه تنها در مورد موفقیت هایی که در سن 25 سالگی با بارسلونا کسب کرده صحبت کرده واز حضورش در جمع افرادی که 25 سال است سهامدار بارساهستند گفته ، بلکه درمورد زندگی شخصی اش هم به صحبت پرداخته.

پیکه معتقد است که آشنایی اش با شکیرا به او کمک کرده تا به بلوغ برسد؛ چه در داخل زمین چمن و چه در خارج از آن. پیکه دراین باره گفت:« به نظر من عشق تورا تغییر می دهد. عشق بخش مهمی از زندگی تو است و زمانی که این حس را داشته باشی، اوضاع را به نحو دیگری خواهی دید. زمانی که مجرد هستی، خیلی خیلی برروی فوتبال و دوستانت تمرکز می کنی. الان بیشتر در کنارهمسرت هستی، به علاوه اینکه ما یک بچه هم در راه داریم. اینگونه است که اوضاع تغییر می کنند و باید با شرایط تطبیق پیدا کنی. ولی من بر این باور هستم که هر آنچه الان در زندگی ام رخ می دهد، خیلی زیباست.»

پیکه ادامه داد:« از اینکه در جشن سهامدارانی که 25 سال است با بارسا همکاری می کنند حضور داشتم احساس غرور می کنم. من خودم این تصمیم را نگرفتم که سهامدار بارسا باشم، چون آن روزها تنها چند روز داشتم ولی پدربزرگ و والدینم مرا با این مفهوم که هوادار باشگاه بودن و بارسایی بودن، چه حسی دارد، آشنا کردند و از این بابت احساس غرور می کنم.این ایده پدربزرگم بود. او آن زمان در جمع اعضای کادر مدیریتی بارسلونا بود و از همان اول می خواست که من بارسایی باشم. باید از او تشکر کنم. چون الان به لطف اوست که در این جشن حضور داشتم.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 15:32

جوردی رورا سرمربی موقت بارسا تا زمان بهبودی کامل تیتو هدایت کاتالونیایی ها را بر عهده خواهد داشت؛در حالی که آنها امیدوارند همچنان در لالیگا به روند پیروزی های خود ادامه دهند.

Leo Messi, Carles Puyol, Xavi Heandez - Barcelona
ترکیب احتمالی



وایادولید

Cagliari
Heandez
Rukavina, Sereno, Valiente, Balenziaga
Rubio, Perez
Omar, Oscar, Bueno
Manucho


بارسلونا

Juventus
Valdes
Alves, Pique, Puyol, Alba
Xavi, Busquets, Iniesta
Pedro, Messi, Villa


آلوارو روبیو هافبک رئال وایادولید همچنان با مشکل مصدومیت از ناحیه عضلانی خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است بازی شنبه شب تیمش برابر بارسلونا از هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا را از دست بدهد.

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

میروسلاو جوکیچ سرمربی رئال وایادولید، برای بازی شنبه شب برابر بارسلونا احتمالا تیمش را با همان ترکیبی که در بازی اخیر برابر دپورتیوو لاکرونیا که با تساوی بدون گل دو تیم در خانه دپور همراه بود، روانه میدان خواهد کرد.

در سوی دیگر,بارسلونا بار دیگر مجبور است بدون سسک فابرگاس به میدان برود,این ملی پوش اسپانیایی همچنان مصدوم است و در دسترس نیست.

اما اریک آبیدال مدافع بارسلونا پس بهودی از زمانی که او در ماه آوریل نیاز به پیوند کبد داشت حالا برای نخستین بار پس از مدت ها به تمرینات بازگشته و می تواند در ژآنویه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

و در نهایت باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرد که عمل جراحي غده سرطانی بزاقی پاروتيد تيتو ويلانوا سرمربي اين تيم روز پنجشنبه با موفقيت انجام شده است.

آیا می دانستید؟
  • رئال وایادولید از شش بازی اخیر خود در لالیگا تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده, آنها همچنین در هر پنج مصاف اخیرشان برابر بارسونا در لالیگا تن به شکست داده اند.
  • آخرین پیروزی خانگی رئال وایادولید برابر بارسلونا به اکتبر سال 2002 بازمی گردد,زمانی که آنها موفق شدند با نتیجه 1-2 برابر بارسلونا به پیروزی برسند.
  • بارسلونا در حال حاضر با کسب 9 پیروزی متوالی در لالیگا همچنان به کار خود ادامه می دهد و آنها تنها تیمی هستند که در این فصل لالیگا رکورد صددرصد پیروزی در بازی های خارج از خانه را دارند.
  • کاتالان ها از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می بایست در تاریخ 20 فوریه و 12 مارس سال 2013 به مصاف میلان بروند.
  • لیونل مسی (تصویر سمت راست ) در پنج بازی اخیرش در لالیگا 11 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 215 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 15:33

این ملی پوش اسپانیایی تایید کرد که تیمش دیدار مهمی در پیش دارد و به خاطر تیتو ویلانووا قصد دارند در آن به پیروزی برسند.

Busquets profile pic

سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی بارسا، در آستانه دیدار تیمش مقابل وایادولید، اعلام کرد که او و هم تیمی هایش به توانایی جوردی رورا، سرمربی موقت تیم، اطمینان کامل دارند.

این ملی پوش اسپانیایی تایید کرد که تیمش دیدار مهمی در پیش دارد و به خاطر تیتو ویلانووا قصد دارند در آن به پیروزی برسند.

سرمربی بارسا به دلیل عود کردن دوباره بیماری سرطانش، روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است.

بوسکتس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیتو سرمربی ماست که مسئولیت همه چیز را برعهده دارد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا کار را برای جوردی رورا آسان کنیم؛ البته او هم توانایی های زیادی دارد.

این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است. ما به خاطر تیتو باید در این دیدار پیروز شویم زیرا هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. خبر بیماری او بسیار بد بود اما در نهایت این انگیزه ای برای پیروزی در این دیدار است."

او همچنین در مورد وایادولید گفت:" آنها تیم واقعا خوبی هستند. من تنها نگران توانایی آنها در کارهای هوایی نیستم؛ بلکه در مورد همه جنبه های بازی آنها احساس خطر می کنم.

آنها دوست دارند از عقب زمین بازی را شروع کنند. آنها فوتبال خوبی به نمایش می گذارند و فصل خوبی را سپری کرده اند. ما باید به بازی خودمان فکر کنیم و راهی برای پیروزی پیدا کنیم."

بارسا در حال حاضر با 46 امتیاز از 16 دیدار، در صدر جدول لالیگا قرار دارد؛ در حالی که وایادوید با 22 امتیاز، یازدهم است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 223 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 19:15

گواردیولا امروز به دیدار ویلانووا، دستیار سابقش، رفت. پپ پیش از این اعلام کرد که از شنیدن خبر بیماری تیتو بسیار ناراحت شده و خودش احساس بیماری کرده است.

Josep Guardiola / Jakarta (GOAL.com/Antara)

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، که بعد از جدایی از این باشگاه، تصمیم گرفته بود یک سال به استراحت بپردازد و به همین دلیل در نیویورک ساکن شده بود، امروز برای گذراندن تعطیلات کریسمس به بارسلونا برگشت.

این در حالی است که تیتو ویلانووا، سرمربی فعلی آبی و اناری ها، دو روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.

گواردیولا امروز به دیدار ویلانووا، دستیار سابقش، رفت. پپ پیش از این اعلام کرد که از شنیدن خبر بیماری تیتو بسیار ناراحت شده و خودش احساس بیماری کرده است.

با توجه به بازگشت گواردیولا به اروپا، انتظار می رود او در مراسم توپ طلا که روز 7 ژانویه در زوریخ برگزار خواهد شد، شرکت کند. او به همراه مورینیو و دل بوسکه، نامزدهای نهایی جایزه بهترین مربی سال هستند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 224 تاريخ : شنبه 02 دی 1391 ساعت: 19:16

کاتالان‌ها با وجود غیبت تیتو ویلانووا بدون شکست به تعطیلات می‌روند. آنها سه امتیاز بازی با وایادولید را گرفتند.

بارسلونا اکنون 16 برد از 17 بازی در لالیگا دارد. آنها با وجود احیای وایادولید در دقایق پایانی توانستند هر سه امتیاز را بگیرند.

یوردی رورا در این بازی به‌جای تیتو ویلانووا روی نیمکت بارسلونا نشسته بود. بارسا مانند همیشه توپ را در اختیار داشت اما به‌دلیل نداشتن فضای کافی کار دشواری در ایجاد موقعیت داشت.

تا این که سرانجام چابی ارناندس در دقیقه 43 گل اول را زد. لیونل مسی به پیش تاخت و پس از چند پاس با چابی توپ را برای یوردی آلبا کاشت. او هم توپ را سانتر کرد تا چابی گل بزند.

کاتالان‌ها به همین نمایش در نیمه دوم هم ادامه دادند و این بار مسی در دقیقه 59 گل زد. او یک بار روی شوت انریکه سرنو توپ را به شکل بدی به بیرون زد اما موقعیت بعدی را گل کرد. او با همکاری چابی از یک مدافع گذشت و با ضربه‌ای خوب نودویکمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

خاوی گوئرا در دقیقه 89 یک گل برای میزبان زد. ضربه سر گوئرا برگشت داده شد و او با بغل پا دروازه بارسا را گشود.

اما کریستین تی‌یو تازه‌وارد در دقیقه 93 با دریافت پاس از آندرس اینیستا در مصافی تک به تک پیروزی تیمش را تضمین کرد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 03 دی 1391 ساعت: 10:6

سرمربی بارسا دیروز عصر از بیمارستان مرخص شد.

vilanova

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تیتو ویلانووا، سرمربی این تیم از بیمارستان مرخص شد.

تیتو که روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت، دیروز عصر بیمارستان را ترک کرد.

او ساعاتی پیش از آغاز دیدار بارسا مقابل وایادولید راهی خانه شد و به این ترتیب می تواند بازی شاگردانش را از تلویزیون تماشا کند.

بازیکنان بارسا هم در ابتدای دیدار امشب با تی شرت هایی که عکس تیتو روی آن بود و روی آن پیام هایی خطاب به سرمربی شان نوشته شود، پای به میدان گذاشتند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 03 دی 1391 ساعت: 10:7

دستیار تیتو دربارسا که درغیاب او روی نیمکت مربیگری تیم نشسته بود، توانست شاهد برد تیمش باشد.

Jordi Roura - Barcelona

جوردی رورا، دستیار تیتو ویلانووادر بارسلونا، درغیاب سرمربی این تیم که اخیرا زیر تیغ جراحی رفته بارسا را در دیدار شنبه شب مقابل وایادولید هدایت کرد و شاهد برد 3-1 بارسا بود. دست راست تیتو در کنفرانس خبری پایانی بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن این گفتگو به گزارش روزنامه آ.اس را در اینجا مطالعه کنید:

بقیه تو ادامه مطلب

EXrozblog.comEX

*بازی چطور بود؟

به خاطر تمام آنچه در طول هفته رخ داده بود، از نظر احساسی، بازی خاصی بود ولی از دید فوتبالی به نظر من مثل همیشه بود. در نیمه اول سنگینی بازی را بردوش کشیدیم. وایادولید هم چند فرصتی داشت ولی ما در نهایت نیمه اول را به نفع خودمان به پایان بردیم و در نیمه دوم هم توانستیم گلهای بیشتری بزنیم.

*بازیکنان تیم بعد از شنیدن خبر سلامت تیتو و مرخص شدن او از بیمارستان چه حسی داشتند؟

ما در رختکن بودیم که این خبر را به ما دادند. من این خبر را به بازیکنان اعلام کردم و همه تیم خوشحال شدند و از این خبر استقبال کردند

*چطور خودتان را برای یک بازی این چنینی آماده می کنید؟

از نظر روحی، شرایط پیچیده ای است. ما چند روز خیلی سخت را پشت سرگذاشتیم و درابتدا به نظر می رسید که اوضاع خیلی سخت تر و پیچیده تر از این شود ولی همه چیز درست پیش رفت. الان خیلی خوشبینیم. از نظر ورزشی هفته آرامی را پشت سرگذاشتیم؛ البته از زمانی که فهمیدیم همه چیز درمورد تیتو خوب پیش می رود

* قبل از آغاز بازی با تیتو مشورت کرده بودید؟

نه ما برنامه ریزیهایمان را از قبل انجام داده بودیم و در این بازی، در مقایسه با بازیهای قبل چیزی تغییر نمی کرد. موضوع ترکیب اصلی تیم قبلا درموردش صحبت شده بود.

*پیغام روی پیراهن بازیکنان خوب بود.نه؟

راستش را بخواهید من اصلا از این ایده خبر نداشتم. راستش را بخواهید من از شبکه های اجتماعی اصلا سر در نمی آورم

می توانید راضی و خوشحال به تعطیلات بروید

بله نمی توان از این بیشتر راضی بود. ما 16 بازی برگزار کرده ایم و تنها در یک بازی یک بار تساوی کردیم. از نظر ورزشی سال را خیلی خوب به پایان بردیم و خوشحال و راضی به تعطیلات می رویم

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 03 دی 1391 ساعت: 10:8

روئدا بازیکن وایادولید از رفتار داوران نسبت به مسی به شدت خشمگین شده بود.

Lionel Messi

خسوس روئدا، یکی از بازیکنان وایادولید که در جریان دیدار شنبه شب تیمش مقابل بارسلونا در ترکیب وایادولید قرارنداشت در دقایق پایانی نیمه اول با داور مسابقه درگیری کوچکی داشت.

داور مسابقه این برخورد را این طور گزارش داده:« بعد از اتمام نیمه اول بازی و زمانی که در حال رفتن به رختکن بودیم، در داخل تونل، بازیکن وایادولید، د خسوس روئا به سمت ما آمد و این جملات را برزبان آورد:«تو برخی از برخوردها را سوت می زنی ولی تمام برخوردها روی مسی را سوت می زنی،چون او مسی است» بعد از این صحبتها او از ما دور شد و گفت:« اینجا من بیشتر از تو دستور می دهم. به رختکنت برو. زودباش»این اتفاق در مقابل دن فرانسیسکو سانتاماریا اوسکدا، یکی از مسئولان وایادولید اتفاق افتاد»

کمیته برگزاری رقابت های لالیگا مسئول تصمیم گیری درمورد این است که آیا این بازیکن باجریمه یا محرومیتی مواجه خواهد شد یا خیر.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 04 دی 1391 ساعت: 7:44

این مهاجم باتجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد.

David Villa - FC Barcelona

آندوی سوبی ساره تا، مدیر ورشی بارسا، شایعات اخیر در مورد جدایی داوید ویا از این باشگاه در ژانویه را رد کرد.

این مهاجم باتجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد و گفته می شود باشگاه های مختلفی از جمله آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

اما سوبی ساره تا تاکید کرد که این باشگاه بازیکنان کلیدی اش را نخواهد فروخت.

او در گفتگو با کانال پلاس گفت:" ما در ژانویه ویا را حفظ خواهیم کرد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم بارسا باشگاهی است که معمولا ستاره هایش را در ژانویه نمی فروشد.

داوید بازیکنی است که گل های زیادی برای ما به ثمر می رساند و یکی از نقاط قوت تیم است. او به تازگی یک مصدومیت جدی را پشت سر گذاشته و من معتقدم او می تواند در زمین نمایش های خوبی برای ما داشته باشد."
بارسا در سال 2010 با انتقالی 40 میلیون پوندی، از والنسیا به بارسا پیوست.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 04 دی 1391 ساعت: 7:47

مدافع بارسلونا گفته اهمیت فوتبال به اندازه سلامتی مربی بارسلونا نیست.

Daniel Alves

دنی آلوز گفته تمامی اعضای بارسلونا در مبارزه تیتو ویلانووا با سرطان کنارش هستند.

او اخیرا دچار عود سرطان شده در حالی که بخشی از فصل پیش را هم به همین دلیل از دست داده بود.

آلوز گفت: «ما همه می‌خواهیم به او کمک کنیم. به همین دلیل است که تمامی بردهای ما تقدیم به اوست. فوتبال اکنون در درجه دوم اهمیت است چون او برای زندگی‌اش تلاش می‌کند.»

ویلانووا بهترین آغاز یک تیم در تاریخ لالیگا را رقم زد و بارسلونا اکنون 16 امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد. اما آلوز می‌گوید سرنوشت قهرمانی مشخص نیست: «فاصله البته بیش از حد شده. اما باید پایمان را روی زمین نگاه داریم چون هنوز بازی‌های بسیاری مانده و تا پایان فصل فرصت بسیاری داریم. اما من از نتایجی که تاکنون داشته‌ایم شگفت‌زده نشده‌ام.

ما میوه تلاش خود را می‌چینیم. ما جان کندیم و نتایج هم به همین دلیل حاصل شد.»

در هفته‌های اخیر صحبت از جدایی این مدافع سابق سویا شده. اما او می‌گوید: «این دخالت‌ها برای به هم زدن ثبات ماست. من حس خوبی دارم و می‌خواهم بمانم.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 05 دی 1391 ساعت: 7:56

یک عکس دستکاری شده از پیکه در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

La Liga:Barcelona,Gerard Pique, Leo Messi

یک عکس از جرارد پیکه این روزها در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرده؛ عکسی که البته دستکاری شده است.

عکس اصلی مربوط به سال 2010و دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا که اولین بازی ال کلاسیکو با رویارویی گواردیولا و ژوزه مورینیو بود. آن بازی که با برد 0-5 بارسلونا در نوامبر به پایان رسید و جرارد پیکه مدافع جوان بارسا برای نشان دادن شادی اش از این برد، 5 انگشت دستش را به نشانه 5 گل بارسا در آن بازی رو به دوربین های خبری گرفته بود. آن زمان این حرکت به نام «مانیتا» (به معنای یک دست ، با 5 انگشت) مشهور شده بود.

حالا همان عکس دوباره خبرساز شده و البته با دستکاری، دست به دست در صفحه های افراد در شبکه های اجتماعی می چرخد. و درزیر آن این توضیح را می خوانیم که اگر پیکه در سال 2010یک دستش با 5انگشت را به حرکت درآورده بود، حالا باید یک دست با 16 انگشت را بلند کند. 16 امتیازی که نشان دهنده فاصله کنونی بارسلونا و رئال در جدول لالیگاست.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 05 دی 1391 ساعت: 7:57

بعد از نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار تیمش مقابل مالاگا، حالا روزنامه ال موندو دپورتیوو ازاین فرصت برای شیطنت نهایت بهره را برده.

Iker Casillas

بعد ازنیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار شنبه شب رئال مقابل مالاگا، داستان اختلاف او با ژوزه مورینیو بیش از پیش رو شده است و حالا روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو با بهره گیری از این اختلاف، یک نظرسنجی جنجالی را با این سوال که « آیا موافق خریداری ایکر کاسیاس برای بارسلونا هستید» مطرح کرده.

جالب اینجاست که 71% از شرکت کنندکان دراین نظرسنجی، به این سوال پاسخ مثبت داده و 29% مخالف انتقال کاسیاس به بارسا هستند. انتقالی که شاید رویایی و محال یا خیلی بعید به نظر برسد، اما طرح چنین سوال و اطلاع از نظر کاربران که غیرممکن نیست.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 06 دی 1391 ساعت: 9:10

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا درصفحه اش در توئیتر از تولد فرزند پسرش خبر داده.

Gerard Pique and Shakira- Christmas gathering

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه حالا می توانند فرزند پسرشان را در آغوش بگیرند.

جرارد پیکه نیمه شب پنجشنبه با بهره گیری از صفحه کاربری اش در توئیتر ، خبر تولد فرزند پسرش را اعلام کرد و نوشت که او و شکیرا از تولد فرزندشان خوشحال هستند.

پیکه بعد از تولد فرزندشان، در توئیترش به زبان اسپانیایی نوشت:«پسر ما به دنیا آمده؛ ما واقعا خوشحال هستیم. به خاطر تمام پیغام های شما متشکرم.»

البته خود شکیرا هنوز دراین باره خبری اعلام نکرده و همین باعث شده تا بعضی ها این توئیت پیکه را یک شوخی بدانند.

چرا که این جمله در روز جشن مقدس بیگناهان در اسپانیا که شبیه دروغ سیزده خودمان است نوشته شده.

این درحالی است که یک روز قبل از کریسمس عکسی از شکیرا منتشر شد که برای خرید به خیابانهای بارسلونا رفته بود و انتظار می رفت تا فرزندش در اوایل ماه بعدی میلادی متولد شود.

پیکه اخیرا در یک گفتگوی رادیویی اعلام کرده بود که شکیرا با وجود بارداری از کارهایش نکاسته و به زودی آلبومی را به بازار ارائه خواهد کرد.

پیکه همچنین به این نکته اشاره کرده بود که آنها هنوز اسمی برای پسرشان برنگزیده اند:« درمورد اسم بچه ما هنوز نتوانسته ایم تصمیم بگیریم. اسم های خنده داری مثل اولیسیتو هستند که رسانه ها این اسمها را منتشر کرده اند وانتخاب ما نبوده. اسم بیل هم هست که ما خوشمان می آید.ولی نمی دانیم اسمش را چه خواهیم گذاشت.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 206 تاريخ : جمعه 08 دی 1391 ساعت: 12:40

رئیس سابق باشگاه بارسلونا براین باور است که سرمربی سرشناس اسپانیایی سال 2013 به نیمکت داغ مربیگری باز خواهد گشت.

Begiristain - Laporta - Guardiola - Barcelona (Marca)

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا بر این باور است که پپ گواردیولا، سرمربی سابق تیم کاتالان، در سال 2013 به دنیای مربیگری بازخواهد گشت.

سرمربی سابق بارسلونا با اتمام فصل گذشته رقابت های لالیگا، اعلام کرد که به دلیل خستگی برای یک سال از دنیای مربیگری جدا می شود و درحال حاضر در نیویورک زندگی را ادامه می دهد. بعد از جدایی پپ، بارسا به دست تیتو، دستیار او سپرده شد.

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا که یکی از دوستان نزدیک او نیزهست براین باور است که متدهای کاری او با پاری سن ژرمن جور در نمی آید و او به دنبال شغلی است که بتواند خلاقیت هایش رو بروز بدهد.

لاپورتا در صحبت هایی به اکسپرسن گفت:« فکر می کنم که پپ سال آینده به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. او شخصیتی بزرگ و ایده هایی کاملا روشن دارد و واقعا باهوش است. من این افتخار را دارم که روابط خوبی بااو داشته باشم و از نظر من گواردیولا بهترین مربی دنیاست.»

لاپورتا ادامه داد:« تمام تیم های بزرگ می توانند گواردیولا را روی نیمکت مربیگری شان ببینند. برای متقاعد کردن او چه باید کرد؟ گواردیولا دوست دارد کار خلاقانه ای داشته باشد. دلایلی و نکات زیادی روی تصمیمات او تاثیر می گذارد. او باید تمام فاکتورهارا آنالیز کند. فکر می کنم او می خواهد قدرت لازم برای تصمیم گیری درمورد تمام مسائل ورزشی را داشته باشد و باید از کار کردن در آن محیط احساس راحتی کند. پاری سن ژرمن؟ مشخص نیست که آنها چطور می خواهند گواردیولا را برای کارکردن در آنجا متقاعد کنند. نمی دانم آیا آنها ساختار مناسب برای به خدمت گرفتن پپ را دارند یا نه.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 212 تاريخ : شنبه 09 دی 1391 ساعت: 14:6

فدراسیون بین المللی آمار و فوتبال هرساله تمامی گلهای بازیکنان درتیم های ملی ،بازیهای المپیک و تورنمنت های بین المللی باشگاهی را بررسی می کند.

messi

لیونل مسی از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار به عنوان برترین گلزن دنیا در سال 2012 شناخته شده است. این جایزه ای به بازیکنی می رسد که از روز اول ژانویه تا سی و یک دسامبر هرسال بیشترین گلها را با پیراهن تیم ملی کشورش، بازیهای المپیک و با پیراهن تیم باشگاهی اش در رقابت های بین المللی زده باشد.

مسی در سال 2011 هم این جایزه را به خود اختصاص داده بود و امسال هم با زدن 25 گل، یعنی 12 گل برای تیم ملی آرژانتین و سیزده گل در رقابت های بین المللی باشگاهی این عنوان را مال خود کرد و با رکوردی که ویویان جان وودوارد، بازیکن سابق تاتنهام و چلسی که در 10 بازی برای تیم ملی کشورش 25 گل زده بود و در سال 1909 به نام او ثبت شده بود برابری کرده است.

نیمار ستاره برزیلی باشگاه سانتوس با حضور در رقابت های المپیک 2012 لندن و زدن 3 گل در این رقابتها، توانست در رده دوم قرار بگیرد. البته او در بازیهای ملی اش برای تیم ملی برزیل درسال 2012 بیشتر از کریستیانو رونالدو گلزنی کرده بود.

رونالدو هم در رده سوم این جدول قرار گرفت و رادامل فالکائو در جایگاه پنجم قرار گرفت.

لیونل مسی 25 ساله حالا اولین بازیکن در قرن بیست و یکم است که «دبل » زده و عنوان برترین گلزن دنیا و برترین گلزن دنیا در لیگ داخلی یک کشور را در یک سال مال خود کرده . اولین بازیکنی که موفق به انجام این کار شد استفان بلومر انگلیسی بود که در سال 1896 این کار را انجام داد.این بازیکن دربی کانتی در سالهای 1897 و 1901 این دبل را به نام خود ثبت کرد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت: 14:47